heh, täähän oli blogi niin kai sitä saa blogittaa ?

no ihan sama, mut mulla soi koko ajan päässä christina aguileran beautiful.

You are beautiful
No matter what they say
Words can't bring you down
Ohh no
You are beautiful
In every single way
Yes words can't bring you down
Ohh no
So don't you bring me down today

<333
aww.

juuaarbuudifulnomaathewatteyseywöörscääntbringjuudaun. :)
don´t ask.
siis ne oli noit mun laului.

tuli vaan täs mieleen, et kirjotin yhen runonki akusta, mut hukkasin sen vihon niin sitähän ei tule vielä. :)

voi vee, olin kirjottanu yhteen mun vihkoon tälläin et: "are u getting all the bitch ?" "no, i´m lovin it".
läppä :'D

ja sit olin tehny yhen biisin sanat, niin yks kohta siit menee tälläin:

mut voitko sä
koskaan anteeksi antaa?
ettei mun tarvis
surun huntuu kantaa
vaik tiedän et sul
on nyt mieli musta,
oikeesti välitän susta!

läppä :) oon hyvä sanottaja.

f-ever yours,
darjeelia.